loginvolg ons: 
    Instagram
Nieuw gezicht sponsorcommissie | Edgar Engel stelt zich voor
Graag stel ik mij voor aan alle lezers van onze Nieuwsbrief. Aangenaam kennis te maken, mijn naam is Edgar Engel! 

Afgelopen juni vroeg mijn oude liefde Spitsbergen (na al die jaren zonder ook maar één vlekje roest) of ik in de Sponsorcommissie zitting wilde nemen. Welnu, vol hartenlust ben ik sinds augustus aan de slag gegaan. Een enkeling op onze club weet nog dat ik vroeger bij Spitsbergen speelde. Zelfs nog voordat we op de Groeneveldselaan ons eigen terrein kregen. Daarna nog een paar jaar bij Kampong in Utrecht. Je zou kunnen stellen dat Spitsbergen een ideale kweekvijver voor mij is geweest! Vandaag de dag speelt mijn cadeau dochter Nikki bij de MD1. Op de foto sta ik samen met mijn partner Gertrude Recter (actief binnen de Activiteitencommissie). Wij zijn een stel dat wél samen een IKEA-kast in elkaar kan zetten: "Samen Sterk voor VMHC Spitsbergen!”

Mijn persoonlijke vrijwilligersambitie is 2-ledig. Enerzijds onze Activiteiten- en Bouwcommissie naar tevredenheid faciliteren met welwillende sponsoren die in onze verenigingsbelangen willen investeren en tegelijkertijd onze sponsoren met elke actie iets terug kunnen geven. Immers Win + Win = Winst. Anderzijds om  bezig te zijn met nieuwe sponsoren die primair willen investeren in de ontwikkeling van onze eerste (prestatie) teams. Niet alleen de oudste jeugd, maar vooral ook de jongste. Dat betekent voor mij veel luisteren naar doorgewinterde (ex-) Spitsleden ‘hoe’ maar vooral ook aan ‘wie’ ik in de toekomst deze vorm van Sponsoring kan koppelen.

Wat hebben wij tot nu toe bereikt?
  • Strakke samenwerking met Bestuur, Communicatie- en Activiteitencommissie;
  • Optimale Toolkit voor de Sponsorcommissie: nieuw leaflet ,  contract en LISA administratie;
  • Rustige, overzichtelijke en schone herindeling sponsor-, reclame-uitingen rond de velden;
  • Rabobank sterker in het zicht, binnenkort strakkere veldsponsoring op Veld 1; 
  • Succesvolle enquête onder bestaande sponsoren;
  • Make-over sponsorborden, soms een onduidelijk bedrijfsbeeld – de eerste 4 sponsoren gaan de borden al veranderen; 
  • Sponsor account management (hier kunnen wij nog versterking gebruiken!)
  • LISA Ledenacties, sponsor-aanbiedingen online;
  • Digitale Spits-nieuwsbrieven, integratie van ‘de Sponsor vertelt’;
  • Eindejaar aanbieding van Spits ‘teksttegel’

 
 

terug naar vorige scherm