
Beste speelster en spelers van Spitsbergen
Het heeft lang geduurd, maar vandaag wordt dan toch de nieuwe indeling voor de senioren bekend gemaakt. De indeling staat achter de inlog van Spitsweb.nl onder documenten - teamindeling seizoen 2022-2023.
Wij hadden dit graag eerder gedaan, maar het was een lastige puzzel dit jaar. Met name, omdat we de afgelopen weken een heleboel nieuwe aanmeldingen en een paar last minute opzeggingen te verwerken kregen, waardoor we herhaaldelijk opnieuw moesten beginnen.
Uiteindelijk spelen we komend seizoen met 6 dames (was 4) en 3 heren (was 4) seniorenteams.
Bij de dames zijn dit: 3 Jong Dames en 3 Dames teams en bij de heren: 2 Heren teams en een Veteranen team.
Specifiek voor Dames 1 hebben we uitgebreid gekeken naar de TIPS formulier en hebben we samen met de trainers van afgelopen seizoen een indeling gemaakt rekening houdend met hockey technische scores, maar ook met de mix voor de verschillende posities. Helaas hebben we op het moment nog geen trainer/coach voor Dames 1, we zijn hier hard naar op zoek. Het is mogelijk, dat als we die gevonden hebben deze persoon nog aanpassingen wil doen in de selectie, dus dit zou nog op detail kunnen leiden tot aanpassingen.
Voor de andere Dames teams is gekeken naar voorkeuren die zijn doorgegeven door de speelsters/spelers en hebben bijna alle verzoeken kunnen honoreren.
Bij de Heren hebben we in de basis de teams van afgelopen jaar hetzelfde gehouden, waarbij de spelers van de Jong Heren zijn doorgeschoven naar Heren 1 of Heren 2.
Hopelijk gaan we met zijn allen er een goed, sportief en succesvol jaar van maken.
Met sportieve groeten,
TC, senioren commissie en bestuur
Hi there,
We hebben jullie natuurlijk al eerder bericht, maar we zijn toch nog opzoek naar extra vrijwilligers!
Kom jij ons helpen? Je hulp is hard nodig om er een mooi toernooi van te maken!!
Just B there 2 & 3 juli 2022
Are you there 9 & 10 juli 2022
Wij zoeken voor zowel het A als het B toernooi de nodige handen voor de volgende activiteiten:
Zaterdag 2 juli & zaterdag 9 juli:
Lunch
Scheidsrechters vanaf 14:00 uur
Voor de veiligheid van iedereen zal er een beveiligingsbedrijf ’s nachts aanwezig zijn, echter zoeken wij ook nog ouders voor de nachtwacht. Deze hebben wij opgesplitst in 2 shifts;
23:00 - 03:00 uur
03:00 - 07:00 uur
Zondag 3 juli & zondag 10 juli:
Ontbijt
Scheidsrechters 08:30-13:00 uur
Zondag 10 juli:
Afbreken van spellen & tenten, velden controleren etc.
Dit zal vanaf 13:00 uur zijn.
Kom jij ons helpen om er een mooi toernooi van te maken?
Aanmelden kan bij Femke, door middel van een mail naar [email protected] of een berichtje naar 06 42 77 57 46.
Are you there en Just B there!
Namens de A/B toernooicommissie,
Judith & Femke
